poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Kocie gadżety cz 1

Pewnie wielu z Was widziało na wystawach sklepów i marketów różnego rodzaju kocie gadżety.Dzisiaj przygotowałam dla Was krótki post na ten właśnie temat.
Szukając tematu na posta,wpisałam w wyszukiwarkę Google słowo "kot".Zobaczyłąm grafikę,gdzie przedstawiona był piękna,kocia torebka.Od razu wiedziałam,o czym napiszę!:) Postanowiłam stworzyc małą serię,gdzie pokaże śliczne,kocie gadżety.Możecie głosować,które są najładniejsze :)
Kocie torebki
Pewnie wiele osób marzy o kociej torebce.Wbrew pozorom koty stały się dość popularnym motywem do ozdabiania tego typu rzeczy.Kocie torebki można kupić w wielu sklepach z ubraniami.Ja przeszukałam internet w poszukiwaniu naprawdę ładnych torebek,a najbardziej spodobały mi się te:



Pięknie wykonane,rzucające się w oczy torebki firmy Katta.Mi od razu się spodobały,szczególnie ta ostatnia.A Wam-która przypadła do gustu?

A ta przepiękna torebka i etui pochodzą od bardzo zdolnej redaktorki bloga .(kliknij,aby przejść do bloga)
Bardzo pomysłowy sposób na wykonanie torebki!:)Podaoba się Wam?

A tą równie ładną co pozostałe torbki znalazłam na stronie art-madam.pl.
Breloczki
Szukając wrazy "Kot" w internecie natknęłam się na takie piękne,kocie breloczki.Bardzo mi się spodobały,najbardziej ten czarny ^^.Zdjęcie pochodzi ze strony stopznuda.pl.A który z nich podoba się Wam najbardziej?Głosujcie w komentarzach.

Brak komentarzy: