niedziela, 11 maja 2014

Kocie gadżety cz. 4

Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną część tego posta.Zapraszam do przeczytania i komentowania.
Najpierw wpisałam w Google "Kocie zegarki".Byłam ciekawa,czy znajdę coś ładnego.I znalazłam.Bardzo pomysłowe,kocie zegarki.(Zdjęcie pochodzi ze strony szafa.pl).Co o nich sądzicie?Ja nigdy nie widziałam kociego zegarka i bardzo mi się spodobały kocie mordki na tych eleganckich zegarkach.Znalazłam także inny koci zegarek.Tym razem z dwoma kotami,srebrnym i czarnym.Również mi się bardzo spodobał.(Zdjęcie pochodzi ze strony pinger.pl).Następnie postanowiłam zaprezentować kocią szufelkę i zmiotkę,którą moi rodzice kupili w sklepie E.Leclerc.Jest zielona i widnieją na niej różne koty.Bardzo im się spodobała i postanowili ją kupić.Koty są czarno-białe i bardzo ładnie wyglądają na zielonym niczym trawa tle.(Zdjęcie:ciekawyblogokotach.blogspot.com :)).Co o niej sądzicie?

Kolejną rzeczą,jaką przedstawię w tym poście będą  kocie sukienki.(Zdjęcie:słodkierzeczy.pl).

Która Wam się bardziej podoba?Mi czarna.Nie chodzę w sukienkach,preferuję raczej spodnie i zwykły t-shirt,ale te są bardzo ładne.Dostępne są w sklepie IDILVICE za 188$.
Na koniec prezentuję także koci termometr-według mnie wygląda uroczo!To doskonałe urozmaicenie i świetna alternatywa dla zwykłego termometru,idealny na prezent dla kociarza lub kociary :)
A co Wy o nim sądzicie?Zdjęcie tego wspaniałego gadżetu pochodzi ze strony alejka.pl.

Podobał się Wam ten post?Co sądzicie o rzeczach zaprezentowanych w nim?

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Wiem, że pytanie nie na temat, ale...
Moja kotka ostatnia bardzo się przytula, łasi, ociera, wszędzie biega za mną i moimi rodzicami, jak nigdy: zawsze raczej podchodziła do nas z dystansem, nie powiem dawała się głaskać, ale nigdy sama! Ostatnio też trochę więcej śpi.
Wczoraj, gdy podszedł do mnie pies zaczęła do niego fuczeć, bić go łapą po nosie i nastroszyła sierść.
SKORUPKO, PROSZĘ O POMOC! CZY TO JAKAŚ CHOROBA? DODAM, ŻE KOTKA MA 10 LAT.