wtorek, 13 maja 2014

Kocia sesja zdjęciowa nr.9



Oto i dziewiąta część kocich sesji zdjęciowych.Zapraszam Was do komentowania i oceniania oraz oczywiście do oglądanie efektów mojej pracy,które mam nadzieję,się spodobają :)
Jak sami widzicie,kocia sesja zdjęciowa nr. 9 jest pomarańczowa lub wręcz ruda.Co ma symbolizować ten kolor?Nie wiem,ale wiem,że dodałam go to tego posta,aby z lekka go urozmaicić.
Zdjęcia pochodzą z niedawana,ale są tu także i wcześniejsze.Widząc,po przerzuceniu zdjęć,że większość z nich przedstawia koty,stwierdziłam,że je scalę i stworzę kocią sesję zdjęciową.Konkretniej,Kocią sesję zdjęciową nr.9.Zdjęcia przedstawiają Ryjka oraz Mateuszka,moje ukochane dwa koty w różnych ujęciach.Znajdziecie pośród nich zdjęcia czarno-białego Mateuszka na dworze,Ryjka na dachu oraz obu kotów,i wiele innych.Aby lepiej się je oglądało,utworzyłam kolaże zdjęć z moimi kotami.Fotografiom dodałam rudy akcent i podpis bloga.Niektóre są lepszej jakości,te własnie pochodzą z aparatu-inne gorszej-i pochodzą z kamery.Ale myślę,że dobrze się dopełniają i nie wyglądają źle.Kończąc już,zapraszam do zobaczenia tych zdjęć i mam nadzieję,że się spodobają  ;)












Brak komentarzy: