czwartek, 1 maja 2014

"Kocie" słodycze cz.5-kotki z marcepanu i kot z wafli




Część 3 z serii "Kocie słodycze" już na blogu!Tym razem zobaczycie wspaniałe zdjęcia kotków wykonanych z marcepanu.Zobaczcie sami!
Źródła zdjęć:pinkcake.blox.pl,www.santos.pl (biały kotek),http://czasdzieci.pl/ro_przepisy/id,202261b.html (wafelkowy kotek),
Jedliście kiedys takie kotki?Ja niestety nie,a bardzo lubię marcepan.Chciałabym spróbowac takiego kotka...Niestety przepisu nigdzie nie znalazłam.Znalazłam za to bardzo pięknego kotka z wafli i przepis na jego zrobienie (lekko zmieniony),który także pochodzi z tej strony internetowej :).Schrupałabym takiego bardzo chętnie...

PRZEPIS NA WAFLOWEGO KOTKA

Składniki potrzebne do wykonania:
-duży wafel,
-czubatą łyżkę masła czekoladowego,
-okrągły biszkopcik,
-sześć sezamowych paluszków,dwie lentilki oraz nóż,deskę i łyżkę.

  1. Wytnij z wafla tułów i głowę kota. Przyklej czekoladowym masłem głowę do tułowia.
  2. Wytnij cztery nóżki, ogon i uszy kota.
  3. Przyklej nóżki do tułowia zwierzaka, a uszy do jego głowy.
  4. Przyklej oczy z lentilek, wąsy z paluszków i nosek z biszkopcika.
 
Rada Cecylki:
Wafle możesz posmarować powidłami, masłem orzechowym lub masą karmelową.


Przepis z książeczki "Cecylka Knedelek i kolorowe bale" - wydawnictwa Jedność.

Brak komentarzy: