poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Kocie gadżety cz.3,czyli kotki z drewna

KOTKI Z DREWNA-Kocie gadżety część trzecia
________________________________________________________________________________
Kotki z drewna-można je wszędzie nabyć.Zajmują regały różnorodnych sklepików,w których można kupić pamiątki oraz bardzo często sklepy z upominkami.Są wszędzie i bardzo wiele osób je kolekcjonuje.Ozdabiane najrozmaitszymi wstążkami,sznureczkami,a nawet skorupkami z jajek.Ja sama posiadam kilka kotów z drewana,których zdjęcia załącze w tym poście.A Ty,czy masz swojego kotka z drewna?Moje drewniane koty dostawałam na urodziny,kupowałam na wakacjach lub po prostu w prostych sklepach.Posiadam ich już trzynaście,jednak część nalezy do mojej siostry.Koty z drewna mają naprawdę ciekawe wzory i zdobienia.Rzeźbione w drewnie,dekorowane i malowane trafiają na półki sklepów.Jaka jest ich historia i skąd tak właściwie sie wzięły?Nie wiem,a odpowiedzi szukałam w internecie.Na nic świadczącym o ich historii się niestety nie natknęłam.Za to zobaczyłam parę pięknych zdjęć tych kotów.Jest ich ogromnie dużo-od tych najmniejszych do olbrzymów...A co Wy sądzicie o kolekcjonowaniu takich kotków?A oto zdjęcia moich kotów z drewna







Brak komentarzy: