czwartek, 24 kwietnia 2014

Kocia sesja zdjęciowa nr 5-Koty w domu :)

Sesję tę zrobiłam 15 marca,ale dopiero teraz wrzucam na bloga.Mam nadzieję,że się Wam spodoba.Oceniajcie w komentarzach ;).Jako iz wtedy było bardzo zimno,wietrznie i padał deszcz,nasze koty wolały skorzystać z możliwości odpoczynku w domu.Od razu poukładały się w koszykach,lecz gdy dyskretnie chciałam im zrobić zdjęcie,poderwały się i zbiegły na dół po schodach.Zapomniałam wyłączyć lampę błyskową...Ułożyły się więc na schodach i tu zrobiłam im parę dosyć udanych ujęć.Potem Ryjek i Mateuszek wykazali chęć do wyjścia na dwór.Mateusz jednak,gdy sostrzegł nadworną wichurę,zwiał do góry,do koszyka,jak się później okazało.Uparty czarny Ryjek jednak zszedł na dół po schodach.Jednak po chwili wrócił do cieplutkiego holu i został w domu.Poszłam teraz zajrzeć do Matiego,który leżał w niebieskim koszu.Pogłaskałam go i sfotografowałam.Następnie zrobiłam także fotografię Ryjkowi,który leżał w swoim ulubionym miejscu...Później odłożyłam aparat i nakarmiłam koty,niech mają nagrodę za pozowanie ;).A oto wyniki piątej sesji zdjęciowej moich dwóch ukochanych oraz leniwych kotów:

Bracia na schodach...

Czarny na schodach ;)

Ryjek na ganku

Ulubiona skrytka Ryjka i Mateuszek w koszyku

Mati w koszyku i Ryjek podczas głaskania

Brak komentarzy: