czwartek, 17 kwietnia 2014

Trochę z życia Ryjka i Mateuszka + Kocia sesja zdjęciowa nr 8

Oba koty spędzają dużo czasu na dworze.Często chodzą po okolicy z innymi kotami,a na moje wołania przybiega ich kilka :) Jest rudy,bury i dwa biało-czarne.Czasami także brązowy,ale on się mnie boi.Koty często znikają z naszego domu i wychodzą na swoje spacery,polowania oraz wygrzewanie się na słońcu.Sezon polowania zaczął się już dość dawno,ale wciąż jest tak intensywany.Wciąż z łapek naszych kotów giną myszki,nornice,jaszczurki,ptaki,a nawet krety.Ulubionymi miejscami do wygrzewania Ryjka są:asfalt (wyjątkowo nagrzany),maska samochodu,parapet oraz dach.Mateuszek lubi leżeć na polu,na samochodzie oraz drzewach.Ale czasami widzę go razem z Ryjkiem na ulicy,czy dachu.Koty znikają na długo,a potem wołam je stukając łyżeczką o puszkę.Natychmiast przychodzą,posilają się i biegną na dwór.Bywa też,że znikają na dłużej;parę dni nie widzę Ryjka i Mateuszka,po czym jakdyby nigdy nic,wracają do domu,jedzą i biegną znowu...Zdarzają się też takie dni,gdy nasze koty domagaja się głaskania i przytulania,wykładają się wtedy na łóżku i robią fikołki,mruczą i ugniatają łapkami kołdrę :)
Na koniec przygotowałam dla Was kilka zdjęć.Są to zdjęcia z zeszłego roku,z mojego telefonu :).Można je nazwać "Kocią Sesją zdjęciową nr 8".Więc zbyt wyraźnie nie są,ale za to dobrze pokazują życie naszych kotów :) A co robią Wasze zwierzaki?





Brak komentarzy: