piątek, 2 sierpnia 2013

Kocia sesja zdjęciowa 3-Mateusz


Dzisiaj przygotowałam dla Was kocią sesję zdjęciową.Tym razem zdjęcia przedstawiają Mateuszka.Jako,że pogoda dopisywała,a znalazłam trochę czasu przed obiadem,poszłam na kocią sesją zdjęciową.Miałam zamiar zrobić jakieś ładne,kocie zdjęcia,żeby zamieścić je na blogu.Jako,że gdy wyszlam kotów nie było w domu,musiałam znaleźć je gdzieś na dworze.Zajęło mi to trochę czasu,ponieważ koło naszego domu jest spory lasek,gdzie koty często wędrują.Oprócz tego jest spora posiadłość sąsiadów,gdzie koty lubią się chować.W końcu jednak zobaczyłam Mateuszka,który wślizgiwał się właśnie pod ogrodzeniem naszego podwórka.Miałam szczęście-kot położył się na ziemi i zaczął turlać,prosząc o pogłaskanie.Pierwsze zdjęcia (ujęte w tej ramce ;))

Mateuszek na trawie
przedastwiają właśnie Mateuszka,który prosi,abygo pogłaskać.Niestety,kot niedługo chciał pozować.Po kilku zdjęciach uciekł na dach garażu.Usadowił się tam i raczej nie zamierzał zejść.Na dachu również zrobiłam kilka zdjęć.Sfotografowałam,jak rsię gimnastykuje,myje i ziewa.Potem postanowiłam poszukać Ryjka,jednak nigdzie go nie było.Wróciłąm więc do Mateuszka,który nadal siedział na swoim poprzednim miejscu.Wtedy wpadłam na pomysł-przyniosłam z domu puszkę kociej karmy i położyłam trochę na schodach.Na każdym z nich znajdował się więc teraz smakołyk.Miałam nadzieję,że Mateuszek skusi się i zejdzie na dół.Ukryłam się za ogrodzeniem i czekałam.Nie musiałam długo czekać,bo po chwili na pierwszym stopniu schodów pojawiłm się Mateuszek.Schodził niżej i niżej,jednak przy końcu schodów,odwrócił się i i wrócił na dach.Spojrzałam na niego zawiedziona.Już chciałam dać za wygraną,gdy Mateuszek zszedł z dachu po drzewie będącym na tyle blisko dachu,aby bezpiecznie przedostac się na trawę.Obserwowałam kota,ale ten podszedł do mnie i zaczął się turlać.Pogłaskałam go i z zadowoleniem powróciłam do robienia mu zdjęć.Gdy miałam ich już wystarczająco dużo poszłam,aby poszukać Ryjka.Chciałam,aby i on znalazł się na sesji,ale kot widocznie poszedł gdzieś dalej.

Gdy wróciłam z sesji przejrzałam zdjęcia.Następnego dnia przerzuciłam je na laptopa i zastanawiałam,które z nich dodać na bloga.Przejrzałam wszystkie i zdecydowałam,że umieszczę je w ramkach-wtedy pokażę ich dużo,a będą także ładnie wyglądać.Jako,że Ryjek zniknął gdzieś na czas sesji,dodaję zdjęcia Mateuszka,ale na pewno możecie oczekiwać też sesji zdjęciowej Ryjka :)
Oto zrobione przeze mnie zdjęcia:




Oto jedne z pierwszych zdjęć Matiego
Mateuszek


<3


Mateuszek leży ;)

Na schodach
Kocia gimnastyka :)


Mateuszek ziewa ;)
Różne zdjęcia Mateuszka




Brak komentarzy: