środa, 28 sierpnia 2013

Kocia sesja zdjęciowa 4 :Ryjek

Dzisiaj mam dla Was kolejną kocią sesję zdjęciową.Tym razem na zdjęciach widać Ryjka,naszego kota redakcyjnego.Zdjęć jest dziesięć,postarałam się wybrać te najładniejsze i najlepiej prezentujące naszego kocurka.Wszystkie zdjęcia zawarte w poście zostały zrobione przeze mnie i należą do bloga.Proszę o wcześniejsze poinformowanie mnie w przypadku chęci użycia lub reprodukcji zdjęć zawartych w tym poście.
Post został opublikowany dopiero teraz za względu na to,że wcześniej nie miałam czasu.Jednak tym razem zgromadziłam  go trochę,zawołałam mojego pupila i wzięłam się za fotografowanie.Efekty są niezłe,zadowalające.Zdjęcia możecie oceniać pod postem :) Co tak właściwie sądzicie o takich seriach kocich zdjęć?Już za niedługo pojawi się kolejny post z tej serii,tym razem zdjęcia będą przedstawiać obydwa koty na dworze.Ale to dopiero za jakiś czas.Teraz przedstawiam Wam kocią sesję zdjęciową:Ryjek.Zdjęcia są w szarości,ramki oraz kolor zostały dodane w programach:Gimp,Picasa 3 oraz PhotoScape.Zapraszam do przeczytania :)

Brak komentarzy: