poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Historie kotów- kot Wadsworth

Witam!Dzisiaj szukałam w internecie ciekawych informacji o kotach itd.I znalazłam ciekawy artykuł o kocie imieniem Wadswort.Postanowiłam,że wyszukam jeszcze więcej informacji o tym kocie i napiszę artykuł :)A więc zapraszam do czytania :)


Wadsworth to biało-czarny kocur,którego właścicielką jest Ann Munday.Prawdopodobnie jest on najstarszym kotem żyjącym w Wielkiej Brytanii-6 marca skończył 27 lat!Ann zaadoptowała go,kiedy był jeszcze czteromiesięcznym kociaczkiem,wyrzuconym przez kogoś na ulicę.Chociaż w "dzieciństwie" chorowity,jako dojrzały kot okazał się pełnym siły i zdrowia kotem.Wadsworth dostał takie imię,ponieważ jego właścicielka ma dwa puby i postanowiłą nazwać kocura jak marka piwa.Pieszczotliwie nazywany Waddy kot jest naparwdę wspaniałym przyjacielem Ann Munday."Zawsze miałam koty.Ale Waddy to kot marzenie.Idealny kompan i przyjaciel.Po śmierci mojego męża 13 lat temu bardzo mi pomógł pozbierać się psychicznie,był zawsze przy mnie i wyczuwał moje nastroje.Cud,że przeżył-jako kociak był taką małą,biedną kuleczką.Teraz jest jak mały stary człowiek-głównie śpi albo je.Nadal jednak potrafi wskoczyć na moje łóżko i stół.Już nie bawi się tak,jak kiedyś"-mówi Ann,właścicielka kota.
Jako,iż jest on nie najmłodszy,pojawiły się również dolegliwości.Kocur cierpi na nadczynność tarczycy i
choć badania krwi ograniczane są do minimum (nie lubi tego zabiegu ;)),dzięki opiece i współpracy jego właścicielki z lekarzem weterynarii,cieszy się dobrą formą.Wiek kocurka jest udokumentowany,ponieważ zawsze miał jednego właściciela i jednego weterynarza.Pomimo problemów zdrowotnych wciąż cieszy się życiem.I oby tak jak najdłużej :)

Zdjęcia:Internet
Tekst:Napisany w oparciu o informacje pochodzące z internetu

Brak komentarzy: