czwartek, 25 kwietnia 2013

Koci telewizor

My-ludzie posiadamy telewizor,mamy pilot,którym możemy zmieniać kanały.Jest ich wiele,na każdym jest coś innego.Koty,jak i ich opiekunowie również mogą mieć telewizor....A o tym więcej w tym poście :)
Jednym z zagrożeń jest wpadniecie kota do akwarium
Dla kota telewizorem jest akwarium dla rybek.Poruszające się zwinnie i szybko rybki pozwolą doświadczyć kotu wiele wrażeń.Ja sama posiadam akwarium z obsadą (na razie) neonków,molinezji,ślimaka i gupika i to moim kotom w zupełności wystarcza.Nie zawsze,lecz często siedzą przy akwarium śledząc wzrokiem szybkie ryby.To naprawdę świetna rozrywka dla kota!Niestety,niektórzy nie wiedzą,że są także nieprzyjemne skutki,które mogą się przydarzyć,gdy akwarium nie będzie zabezpieczone-między innymi kot może zbić szybę,rozlewając wodę i zawartość akwarium na ziemię,stłuc akwarium,wpaść do niego lub upolować którąś z rybek.Najlepszym sposobem,aby temu zapobiec jest postawienie akwarium w miejscu,z którego się nie ześlizgnie,nakryć je pokrywą itd.Ja nie mam pokrywy do akwarium,jednak stoi w małej "wnęce" nad wanną i zaraz nad akwarium jest sufit co uniemożliwia kotu jakikolwiek sposób,aby dostać się do rybek.Moje koty nie zawsze interesują się rybami,ale bywają takie dni,gdy mogą przesiedzieć dużą ilość czasu patrząc na te zwierzątka.Rybki to świetne rozwiązanie na kocią nudę,jednak przy takim kontakcie powinniśmy być ostrożni.

1 komentarz:

Paula552 pisze...

Hahah, faktycznie jak miałam kota to zawsze patrzył się na akwarium z rybkami. Raz nawet wyjął przykrywkę taką.. no wiecie żeby karmy nasypać. Ale rybkom nic się nie stało :)