piątek, 28 marca 2014

Niezwykły kot Hawański

Zdj.Nagłówek: www.nasze-koty.pl  (dodałam napisy)

Tym razem przygotowałam dla Was...filmik o kotach hawańskich!Stworzyłam go sama z wykorzystaniem wielu zdjęć kotów i informacji :) Jest to 10 faktów o kotach hawańskich.Zapraszam do obejrznia oraz ocenienia filmiku.Czy taki sposób Wam się podoba?Co sądzicie o ogólnym efekcie?Jak Wam się podoba i co jest w nim najlepszego?Jakie popełniłam błędy przy tworzeniu?Czy dobrze się go ogląda?Oceniajcie,odpowiadajcie i pzredstawiajcie swoje opinie w komentarzach.Im więcej ich będzie za robieniem takich filmików,tym więcej ich powstanie ;).
Dla mnie to dosyć wygodny sposób,takie urozmaicenie od pisania postów itd.,a także większe utrwalenie wiadomości.Filmik stworzyłam w programie Windows Movie Maker ;) Postaram się stworzyć filmiki także o innych rasach kotów :).











Brak komentarzy: