sobota, 15 marca 2014

Kocia sesja zdjęciowa nr 6

Witam!Ostatnio zauważyłam,że w folderze "Blog",gdzie mam zapisane wszystkie sesje zdjęciowe,mam dwie niedodane sesje:5 i 6.Dobrze,że uporządkowałam moje sesje zdjęciowe i wiem,co i jak.Może to trochę dziwne,ale opublikuję dzisiaj sesję 6,która już od dawna czeka na umieszczenie na blogu,a potem zabiorę się za 5 :).Dobrze,że ponumerowałam je sobie!
Ryjek najpierw chodzi po placu,wylizuje się,potem spaceruje w inne miejsce,gdzie także poddaje się pielęgnacji,następnie tarza się w piasko-żwirze,znów się czyści i idzie dalej...I tak w kółko.Taka rutyna,najpierw spacer,odpoczynek i pielęgnacja,potem znów to samo.Jeszcze czasem przerwa na wygrzewanie się i tarzanie ;)
Ryjek uwielbia spacery po placu

Trzeba jakoś wyglądać...

Wyczyścił futerko i położył się na żwirze 

Ziewanie uchwycone aparatem ;)

W trawie

Krótki spacerek i znów odpoczynek

Tak,jak i wcześniej :)

Brak komentarzy: