poniedziałek, 6 maja 2013

Koty czytelników: Psotka

Rozpoczynamy nową serię: "Opowiadania czytelników".

   Na początku powiem, że mój kot, a nawet raczej kotka ma na imię Psotka. Jest pół persem, ponieważ jej pyszczek jest o wiele inny od prawdziwych kotów perskich. Jest ona czarna i bardzo lubi, gdy się ją głaska. Często rano lub w środku nocy wchodzi do mojego łóżka i kładzie się koło mnie.
   Mam też jeden problem: w domu mam też psa i papugę. O dziwo, moja kotka z psem ostatnio jadła z jednej miski. Ale z papugą jest problem a mianowicie: Psotka ciągle przesiaduje koło klatki Mariny ( bo tak nazywa się papużka ). O mojej kotce na razie to tyle.
Natalia


Jeśli chcesz pochwalić się swoim pupilem, opowiadanie wyślij pod adres e-mail ciekawyblogokotach@onet.eu lub na howrse (do mega, skate-zuzka lub Skorupka).

\


Lusia:3