wtorek, 15 lipca 2014

Gazety o kotach cz.2

Witam!Postanowiłam,że kontynuuję posta "Gazety o kotach".Postanowiłam go trochę odświeżyć i stworzyć parę postów o kociej prasie.Mam nadzieję,że post się spodoba.Zapraszam do komentowania i czytania posta :)
Gazeta "Oto kot".
Gazeta "Oto kot" to magazyn dotyczący oczywiście kotów.Można w niej znaleźć różne informacje na temat żywienia kotów i opieki nad kotem,piękne zdjęcia kotów,różne porady oraz opisy ras.Sama mam takie magazyny i sądzę,że są bardzo ciekawe i przydatne.
"Dodam jeszcze od siebie, iż myślałam, że ten magazyn to jakiś kalendarz, bo jest wykonany z takich śliskich kartek, bardzo dobrej jakości. Poza tym w piśmie można przeczytać wiele ciekawostek na temat różnych ras kotów, informacje dotyczące zdrowia kota i wiele, wiele innych"

Magazyn "Kot"
Sama nie posiadam takiego magazynu,ale miałam okazję zobaczyć i przeczytać go u mojej  koleżanki.Ten magazyn wydawany był przez wydawnictwo Galaktyka,ale aktualnie niestety się nie ukazuje.
"KOT jest [...] pismem skierowanym do miłośników zwierząt. 
Zawiera fachowe teksty felinologiczne i artykuły o zwyczajnych kotach domowych, porady weterynaryjne i dotyczące pielęgnacji oraz żywienia. W każdym numerze KOTA dokładnie poznać można wybraną rasę dzięki poświęconej jej monografii. Znajdziesz też u nas recenzje, felietony o kotach z różnych stron świata, a całość zamyka streszczenie w wersji angielskiej. 
Piszą dla nas światowej sławy eksperci w dziedzinie felinologii i weterynarii. 
W wywiadach prezentujemy znane w Polsce i na świecie osoby. Niewątpliwym atutem naszego magazynu są doskonałe zdjęcia."
Zdjęcie magazynu:  zwierzaczki-animals.blogspot.com Opis: http://www.kocidom.waw.pl/



CLICK_TO_ENLARGE okladka11_2007.jpg
CLICK_TO_ENLARGE okladka11_2007.jpg
CLICK_TO_ENLARGE okladka10_2008.jpg
Myślę,że już niedługo zrobię część 3 tego posta,natomiast poniżej zamieszczę link do poprzedniego posta o kocich gazetach :)
http://ciekawyblogokotach.blogspot.com/2013/01/gazety-o-kotach.html

Brak komentarzy: