środa, 26 czerwca 2013

Po przerwie

Przepraszam,że nie pisałam,ale w dniach 5-7 czerwca byłam na szkolnej wycieczce,a od 10 czerwca-na wczasach (Skorupka tak samo).Wróciłam w poniedziałek koło 20,ale dopiero dziś miałam okazję zajrzeć na naszego bloga.Jak widzę,Lusia dobrze się nim zajęła,dodając kilka postów i śliczną sesję zdjęciową swojej kotki :3 Ja również postaram się napisać niedługo jakiś artykuł-czas będzie mi znaleźć łatwiej,bo idą wakacje ^^ Wraz ze Skorupką opublikuję także post o greckich kotach-wraz ze zdjęciami ;) Zatem szykujcie się,bo już niedługo kolejne posty :) Mam nadzieję,że czyta je choć garstka osób i szczerze Wam za to dziękuję-zawsze lepiej jest wiedzieć,że kogoś interesuje to,co tu wypisujemy.Za komentarze też nikt się nie obrazi,zatem zapraszamy do ich zostawiania ;) Pozdrawiamy naszych Czytelników i zachęcamy do przeczytania kolejnych postów :3

1 komentarz:

nicki pisze...

Nie martw się na blogu pojawiały się coraz nowsze i ciekawsze artykuły więc myślę że czytelnicy i ja się nie nudziliśmy :)))