wtorek, 25 czerwca 2013

Koty czytelników: Pola

   Moja kotka - Pola zaczyna swój dzień od drapania swojego drapaka. Następnie idzie do kuchni i staje pod lodówką. Zaczyna nie miłosiernie miauczeć co pewnie w jej języku znaczy "Dawaj, jeść!". Potem gdy widzi jak szykuję się do szkoły, wskakuje na moje łóżko (którego nie zdążyłam pościelić) i zagrzebuje się w pościeli. Gdy wracam, widzę Polę ciągle śpiącą. Wtedy jak najciszej włączam komputer i czytam Waszego bloga! Za kilkanaście minut budzi się Polusia. Zawsze razem wychodzimy na dwór. Biorę zabawki kici i bawimy się około 30 minut, bo potem to już nie zabawa, tylko nasze wspólne szaleństwo! Potem mama otwiera okno i wołam mnie na obiad. Biorę Polę na ręce i biegnę do domu. Po zjedzeniu, odrabiam zadanie domowe, a Pola śpi do około 18:00. Gdy widzi jakieś obrazki w pudełku (to telewizor), gapi się to na mnie to na "dziwaczne pudełko". Gdy idę wziąć prysznic, kicia idzie ze mną do toalety. Kiedy zamykam drzwi i wchodzę pod prysznic zaczyna pomiaukiwać lub wchodzi za pralkę. Gdy już ubrałam się w piżamę, zamykam drzwi i gaszę światło, a ona wychodzi zza pralki i biegnie za mną. Zwykle siedzę jeszcze na kompie lub oglądam film, podczas gdy mała zasypia.

Dziękujemy za przesłane opowiadanie, czekamy na nowe historie Waszych kotów:D. Załączam zdjęcie Luny.

Lusia:3

Brak komentarzy: