sobota, 27 października 2012

The Cat

Hejka :) Oto mój pierwszy post,mam nadzieję,że się Wam spodoba ;)

Chyba każdy zna serię The Dog-bardzo popularną kolekcję pluszowych piesków o wielkich głowach.
 
Poznajecie? :)
                                                                     ***
Odkąd pamiętam,zawsze marzyłam o tym,by mieć takiego pieska,lecz nie udało mi się spełnić tego marzenia.Ale zawsze miałam drugie,jeszcze większe-doczekać dnia,kiedy w kioskach pojawią się kotki z tej serii.
Obraz
I stało się ! ;3 Pewnego dnia dowiedziałam się,że teraz w Polsce w sprzedaży są The Cat :)
Na wieść o tym ogromnie się ucieszyłam.Planuję zakup trzeciego numeru gazety,który obecnie jest dostępny w kioskach.A Wy co o tym sądzicie? Podobają się Wam te kicie czy nie? Chcecie je mieć? Piszcie śmiało ;)


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja zbieram te gazety.Mam 8 numerów łącznie z wydaniem świątecznym.

Unknown pisze...

Mam na razie wszystkie numery oprócz wydania świątecznego. Do tego zamówiłam prenumeratę i dostałam segregator i posłanie dla tych kotów :)

Anonimowy pisze...

Hej czy wiecie kiedy będzie numer 22 i 23? Błagam powiedzcie!