niedziela, 12 października 2014

Książki o kotach cz.4

---------~ KOCIE KSIĄŻKI CZ.4 ~----------------Witam!Dzisiaj mam dla Was post z serii dotyczącej książek o kotach.Mam nadzieję,że się spodoba :) Zachęcam do przeczytania!
Od zawsze lubiłam czytać.Miałam dużo książek pod ręką i nigdy się nie nudziłam.Jak już trochę starsza dziewczynka dostałam książkę "Życie dzikich zwierząt.Gepard" i mogę ją polecić wszystkim młodym fanom kotów i dzikich kotów ;).Zawiera piękne ilustracje i wiele ważnych informacji i faktów dotyczących życia gepardów.Każde dziecko zaciekawi się tą książką :) Można ją kupić w Empiku,cena ok. 20 zł.
"Niezwykła opowieść o dorastaniu młodego geparda – od kociątka do  dorosłego kota.  Adam Wajrak poleca tę serię wszystkim młodym czytelnikom!
Fantastyczne ilustracje przedstawiają sceny z codziennego życia tego coraz  rzadszego drapieżnika – wychowywanie przez mądrą i opiekuńczą matkę, zabawy z rodzeństwem, szkolenie umiejętności łowieckich i naukę przetrwania na rozległych afrykańskich sawannach. Książka do wspólnego i samodzielnego czytania przez ciekawie świata młodsze i starsze dzieci." Opinia:empik

Beatrix Beck "Dziecię kot".
Moim zdaniem to bardzo ciekawa i wciągająca książka.Zasługuje z pewnością na przeczytanie.Warto po nią sięgnąć,mi na przykład szybko minął lot samolotem dzięki jej czytaniu.Naprawdę wciąga i jest godna uwagi :).Opowiada o kotce potrafiącej mówić i chcącej żyć jak człowiek...Nie będę zdradzać całej treści tej  książki,to trzeba przeczytać samemu :).Cena:ok.20-22 zł.
"To pełna uroku książka o mieszkającej w małej francuskiej wiosce emerytowanej nauczycielce, która pewnego razu od staruszki (uważanej przez miejscowych za czarownicę) dostaje malutką kotkę.
Sytuacja rozwija się bardzo przewidywalnie: zwierzątko jest psotne, nauczycielka ma z nim sześć światów, ale bardzo się do niego przywiązuje. No i nagle okazuje się, że mała podopieczna umie mówić…"Opis książki:bibliog3.wordpress.com.
"Zabawna i intrygująca opowieść o doświadczonej przez życie starszej pani, która nieoczekiwanie dostaje w testamencie kotkę. Początkowo nie jest zachwycona, ale z czasem coraz bardziej przywiązuje się do zwierzątka. Kotka jest jak dziecko – psotna, ale kochana. Krok po kroku podbija serce swojej opiekunki, która obdarza koteczkę niemal matczyną miłością. Pewnego dnia kobieta odkrywa, że jej pupilka potrafi mówić... Dziecko Kot, to wzruszająca, baśniowa historia o samotności i tęsknocie."
Opis:www.taniaksiazka.pl
Mam nadzieję,że post się spodobał :) Już za niedługo możecie oczekiwać kolejnej części serii ;)









Brak komentarzy: