czwartek, 9 października 2014

Kocie gadżety cz.6

Dzisiaj przygotowałam dla Was posta o kocich gadżetach :) Dawno nie publikowałam nic z tej serii,więc myślę,że przeczytacie z chęcią :)
Kocie kartki na urodziny:
Ostatnio przeglądałam moje papierzyska i znalazłam parę kartek urodzinowych z kotami.Pomyślałam,że świetnie nadadzą się do posta o kocich gadżetach.Bo przecież kartki zawsze dołącza się do prezentu-na urodziny,na święta,na ślub itd.Postanowiłam poszukać też innych pięknych kocich kartek :)Oto i one:
Źeódło:ciekawyblogokotach.blogspot.com :)



Źródło:ewinka-ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com



Źródło:szafafionyblog.blox.pl



www.artspasje.pl



ducha-ducha.blogspot.com



ruda-wykleja.blogspot.com



pasje-ali.blogspot.com



scrapbooking-natalia.blogspot.com



papierkowoniteczkowo.blogspot.com



koraliki-z-szuflady.blogspot.com



sosasowisko.blogspot.com

kyiio.blogspot.com


koraliki-z-szuflady.blogspot.com

Nie wiem,jak Wam,ale według mnie wszystkie są wyjątkowo ładne :) Mam nadzieję,że kogoś zainspirują :).To na tyle,zapraszam do przeczytania kolejnego posta!

Brak komentarzy: