niedziela, 17 lutego 2013

Kot w przysłowiach,powiedzonkach,cytatach... ;)


Ferie lecą,a ja nic jeszcze nie napisałam ;o Trzeba to zmienić ;) Ostatnio dodałam post o rasie.Tym razem postanowiłam napisać krótki artykuł zawierający przysłowia,aforyzmy,cytaty o kotach.Co o tym sądzicie? Mam nadzieję,że temat się Wam podoba :) Zatem-miłego czytania! ^^


  • ''Wydałem kotu komendę,a on wydał komendę swemu ogonowi.''   Przysłowie chińskie
  • ''Ludzie dzielą się na tych,którzy kochają koty i na tych pokrzywdzonych przez los.''  Oscar Wilde
  • ''Kot jest domowy na tyle,na ile mu to odpowiada.''  Saki
  • ''Gdyby można było skrzyżować człowieka z kotem, zyskałby na tym człowiek,a stracił kot.''  Mark Twain
  • ''Kot ma zbyt wielką duszę,by nie mieć serca.''  Ernest Menaul
  • ''Najmarniejszy kot jest arcydziełem.''  Leonardo da Vinci
  • ''Tysiące lat temu koty czczono jako bogów.One nigdy o tym nie zapomniały.''  Anonymous
  • ''Jedną z większych przyjemności przebywania w towarzystwie kotów jest dla mnie ich troska o własny komfort i wygodę.''  Sir Compton Mackenzie
  • ''Kot nadaje domowi duszę.''  Clebert
  • ''Obcując z kotem, człowiek ryzykuje jedynie to,że stanie się wewnętrznie bogatszy.''  Colette

1 komentarz:

zuzka-lobuzka pisze...

Dziękuję bardzo :) Z chęcią zajrzę na bloga,którego mi polecasz :D