sobota, 21 czerwca 2014

Kocia sesja zdjęciowa 10-Ryjek

Witam!Ostatnio miałam okazję do wykonania kilku (lub kilkuset) ciekawych zdjęć Ryjkowi.Miałam akurat aparat,a on wyjątkowo dobrze sprawował się jako model.Wybrałam więc 6 najlepszych i stworzyłam tego posta :)Dowiecie się też z niego troszkę o obu moich kotach-Ryjku i Mateuszku :).Jako iż nadeszły upały,oba koty wciąż wygrzewają się na dachu lub asfalcie.Kiedy nie było mnie,bo byłam na Rhodos,koty karmiła babcia.Gdy wróciłam,Ryjek od razu się ze mną przywitał.Mateuszek przyszedł dopiero wieczorem.Teraz się ochłodziło i oba kocury noc spędzają w domu,nierzadko śpią w rogu łóżka.Rano,gdy wstaję,karmię je i wychodzą na dwór.Czasami jednak wychodzą w nocy (wypuszcza je mama),więc gdy wstaję ich miseczki już są puste-koty zdążyły zjeść zapas na noc.Już za niedługo zaczną się wakacje,a wtedy Ryjek będzie znikał na dłuższy czas.Mogą to być nawet 3 dni.Wtedy nie będę widywać także zbyt często biało-czarnego Mateuszka-i on będzie spał na dworze.Zrobiłam kotom prymitywne schronienie pod schodami.Użyłam do tego starej gondoli z wózka i wyłożyłam ją mięciutkim materiałem.Oba koty z niego chętnie korzystają,zauważyłam sierść i ślady łapek. :).
A teraz zaprezentuję Wam Kocią sesję zdjęciową nr 10-Ryjek:








Brak komentarzy: