poniedziałek, 2 września 2013

Zabawa...

Witam!Mam dla Was posta o kociej zabawie.Wprawdzie zaczęła się szkoła i czasu jest mniej,bo zajęcia szkolne zajmują nam dużo czasu,ale z pewnością można wygospodarować trochę czasu na naszego pupila,prawda?Przygotowałam więc dla Was kilka prostych propozycji zabaw dla kotów :) Zapraszam wszystkich serdecznie do czytania oraz komentowania i dzielenia się swoimi sposobami na zabawę z kotem pod tym postem ^^
1.
Każdy kot szaleje za światłem...
Aby zapewnić kotu wspaniałą,długą i prostą zabawę,wystarczy zagospodarować trochę czasu wieczorem.Najlepiej,aby w pokoju panowała ciemność.Przygotuj latarkę lub "laser" dla kota.Zawołaj pupila i zachęć go do zabawy światłem.Poruszaj snopem światła w górę i w dół,zataczaj kręgi,przesuwaj po podłodze."Skacz" światłem po meblach.Twój kot na pewno będzie chciał upolować światełko i będzie za nim gonił bez ustanku.Pamiętaj jednak,aby zbyt bardzo nie zmęczyć pupila,dać mu odpocząć oraz uważać na łatwo tłukące przedmioty.Dobra zabawa gwarantowana!:)
2.
Każdy kot uwielbia gonić różne przedmioty...
Ta zabawa jest bardzo prosta,nie wymaga dużo czasu,ale z pewnością spodoba się Twojemu kotu.Wystarczy,że zamkniesz drzwi do pokoju,tak aby kot znajdował się po drugiej ich stronie.Zanim zdezorientowany kot zniechęci się,wsuń sznurek pod szparę pod drzwiami.Przesuwaj go z lewej do prawej i rób uniki.Potem jednak daj kotu złapać nitkę,żeby następnie kontynuować.
3.
Tak wiele kotów wprost ubóstwia chowanie się w pudełkach...
Ta zabawa także jest prosta i nie wymagająca zbyt wiele wysiłku.Wystarczy,że na podłodze swojego pokoju ustawisz kilka pudełek.Możesz powycinać w nich dziury,połączyć je ze sobą,ustawić je w wieżę.Możesz też bawić się z kotem skrobiąc w bok pudła,gdy Twój pupil będzie w środku.Wrzucaj do pojemników papierowe kulki,co zachęci kota do polowania.Możesz także przygotować coś w rodzaju drapaka z tekturowych pudełek.


To by było na tyle.Mam nadzieję,że post sie Wam sposobał i wykorzystacie któryś z podanych powyżej sposobów.Zdjęcie umieszczone w tym poście nie należy do mnie.

Brak komentarzy: