środa, 10 czerwca 2015

"Kocie słodycze" cz.6

Tak,jak zapowiedziałam,wracam z porcją nowych inspiracji.Zbliżają się wakację,więc mam trochę więcej czasu wolnego i mogę wreszcie odpocząć od szkoły :).Aby trochę osłodzić sobie ostatek nauki,przygotowałam dla Was parę pomysłów na kocie torty.Myślę,że się Wam spodobają :).
Dodaję także linki do przepisów,więc być może kogoś zainspirują :D
Koci tort z pewnością wymaga trochę wprawy i umiejętności,ale przy odrobinie cierpliwości może powstać istne cudo.Przed Wami parę zdjęć z pysznymi kocimi tortami.Może ktoś się skusi?
A tu koci tort z pewnej cukierni.Bardzo spodobał mi się pomysł na zrobienie futerka.
Tort dla bardzo uzdolnionych i cierpliwych.Ale jaki efekt!
Tort z cukierni Marysieńka.Bardzo ładny pomysł na zaskoczenie dziecka.
Prawie jak żywy?
Zaskakujący tort!Aż ciężko pojąć,jak go zrobiono
Tort w kształcie rudego kotka.Uwaga,znalazłam przepis!PRZEPIS.Myślę,że warto spróbować go zrobić :)
Bardzo ciekawy i pomysłowy tort,sprawdzi się na wiele okazji.PRZEPIS




1 komentarz:

kotomontaz pisze...

Jakie wspaniałe kocie słodycze! Zwłaszcza czerwony kłębuszek przypadł mi do gustu!!!

pozdrawiam
Humora