środa, 1 kwietnia 2015

Kocia sesja zdjęciowa numer 13,czyli najciekawsze zdjęcia kotów


Witam!Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejnego posta z serii kocich sesji zdjęciowych.Tym razem postanowiłam pokazać Wam moje ulubione zdjęcia kotów pochodzące z różnych okresów czasu.Niektóre są z wakacji,inne to fotografie moich kotów,a niektóre były zrobione zupełnie gdzie indziej.Mam nadzieję,że się Wam spodobają.Niektóre pojawiły się już w postach,inne na nagłówku,ale myślę,że wszystkie są interesujące :)
Koty ze słonecznej greckiej wyspy,chętnie pozowały do fotografii :)

Kot,któremu zrobiłam zdjęcie w hotelowym ogrodku.Dał się pogłaskać.

O tym kocie już chyba wspominałam.Był cały biały,od czubku uszu aż po ogon.

Kot z Rhodos wygrzewający się promieniach letniego słońca.

Biało-rudy pieszczoch z Grecji,który chętnie dał się sfotografować.

"Żebrające" koty z wyspy Kos,które mieszkały we wnęce przy domku blisko plaży i
były dokarmiane przez miejscowych.

Kotka w niefortunnej sytuacji.Wystraszyła sie mojej siostry i próbowała
przecisnąć się przez płotek.Po chwili jej się udało,ale uchwyciłam sytuację na zdjęciu :)

Burasek z restauracji,który chętnie korzystał z przysmaków rzucanych mu pod tół przez turystów ^^.

Pobudka!A tu mój Mateuszek,który chyba wstanie lewą nogą (lub łapą)...

Ryjek z Mateuszkiem na fotelu bujanym...

Wielki ziew Ryjka na krześle :)


Brak komentarzy: