wtorek, 12 sierpnia 2014

Nowa seria i podstrona-Kot z bliska

Witam!Chcę poinformować wszystkich,że utworzyłam nową podstronę i serię "Kot z bliska".Mam nadzieję,że uda mi się dobrze przybliżyć postać kota w postach z tej serii.Opiszę w nich anatomię,morfologię,zachowanie i wiele więcej.Wszystkie posty na tym blogu tworzę z własnej wiedzy,wspierając się wiedzą z książek o kotach,nie kopiuję tekstu z Wikipedii i dlatego moje pisanie ma sens.To dotyczy także tej serii.Pragnę także zwiększyć ilość moich zdjęć w postach,nie lubię brać grafiki z internetu.Tworzenie postów z tej kolekcji trochę potrwa,ale postaram się skończyć serię.Niebawem wezmę się też za Koty z Symi,bo długo zwlekam już z tym postem.Pragnę także utworzyć wpis dotyczący wyjazdu na wakacje a kota.Mam nadzieję,że to mi się uda :)

Brak komentarzy: