niedziela, 23 lutego 2014

Kocie gadżety cz.2

Kocia wycieraczka
Kocie żele pod prysznic
Dzisiaj mam dla Was część druga serii "Kocie gadżety".Przedstawiam w niej różnorodne gadżety dla każdego miłośnika kotów.Zapraszam do przeczytania :) W poprzedniej części tej serii zaprezentowałam torebki,etui i breloczki.Teraz postanowiłam znaleć cos nieco innego.Znalazłam przepiękny ręcznik kuchenny z kotami.Ręcznik idealnie wpasuje sie do każdej kuchni i ją ożywi :) Ideaalny dla każdego,kto lubi koty i gotowanie :) Idealny na prezent i wspaniały jako ozdoba kuchni.Znalazłam także piekny piórnik wykonany technika decoupage,który z pewnością spodoba się każdemu przyjacielowi zwierząt.Oczywiście buszując po internecie natknęłam sie także na żele pod prysznic w butelce w kształcie kotka :) Sama również takie posiadam i jestem z nich zadowolona.Miałam okazję zobaczyć kolejny cudowny gadżet,który sprawdzi się w każdym domu-wycieraczkę z trzema uśmiechniętymi kotami :).Będąc na stronie internetowej Empiku zobaczyłam także zegar z czarnymi kotami,idealnie pasujący do stonowanego wystroju wnętrza.Na koniec moich poszukiwań znalazłam także kocie pendrive'y :) Równiez bardzofajny gadżet,na dodatek praktyczny i przydatny.Tak więc te poszukiwania były zwieńczone sukcesem.
Koci zegar ścienny
Koci piórnik
Koci ręcznik kuchennny
Kocie pendrive'y

Brak komentarzy: